banner_di_pagina

nutizie

Storia di nascita di a torcia in fibra di carbone "volante"

Torcia in fibra di carbone

A squadra di a torcia petrochimica di Shanghai hà sfondatufibra di carboneCunchiglia di a torcia à 1000 gradi Celsius in u prucessu di preparazione di u prublema difficiule, a pruduzzione riescita di a torcia "Flying". U so pesu hè 20% più ligeru di a cunchiglia tradiziunale in lega d'aluminiu, cù e caratteristiche di "leggera, solida è bella".

fibra di carboneIn ghjennaghju 2022, a squadra di ricerca di a torcia petrochimica di Shanghai installa serbatoi d'idrogenu per a torcia "Flying" in Pechino.

Linea di pruduzzione di fibra di carbone

Petrochimica di ShanghaiFibra di carboneLinea di pruduzzione

Yongjun Hu

L'Olimpiadi di Parigi 2024 stanu per apre, l'atleti sò pronti à parte, i fan di u sport sò pieni d'aspettative. In questa occasione, ùn pudemu micca impedisce di pensà à i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali di Pechino 2022. Cum'è partner ufficiale di i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali di Pechino 2022, SINOPEC hà cumpletu attivamente e so responsabilità è missioni, impegnendu si in u travagliu preparatoriu è dedicendu si à a custruzzione di siti, a furnitura d'energia, a prutezzione di i materiali è i servizii di vuluntariatu. Frà questi, SINOPEC hà pigliatu a guida in a ricerca è u sviluppu è a pruduzzione di massa di a Torcia Olimpica Invernale, realizendu a prima di u mondu.fibra di carbonemateriale cumpostu per fà a cunchiglia di a torcia olimpica, aiutendu i Ghjochi Olimpichi Verdi.

Origine

Soddisfà fermamente a rispunsabilità di l'imprese cintrali, affinchì a fibra di carbone "oru neru" entri in a torcia olimpica invernale

In u 2018, Shanghai Petrochemical hà accoltu una delegazione in visita chì includeva alcune figure sportive. Presentendu a tecnulugia di fibra di carbone di SINOPEC, Huang Xiangyu, direttore generale aghjuntu di Shanghai Petrochemical, hà dettu cun orgogliu: "A fibra di carbone hè solu un quartu di a massa di l'acciaiu, ma da sette à nove volte più forte. A nostra fibra di carbone ùn pò micca solu fà a torcia olimpica, ma hè ancu più ligera è più forte".

Hè stata una rimarca cusì spontanea chì hà iniziatu a relazione trà Shanghai Petrochemical è a torcia olimpica invernale.

In aprile 2020, u Cumitatu Organizatore di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino hà dumandatu apertamente pruposte di cuncepimentu per l'aspettu di a torcia da tutta a sucietà. Anu subitu pensatu à a tecnulugia di fibra di carbone di SGPC è anu cuminciatu à circà a pussibilità di cuuperazione.

U tempu hè strettu, u compitu hè pisante, è l'esigenze sò alte, funzionerà o micca ?

«Ùn solu pudemu fà lu, ma duvemu fà lu bè!» Shanghai Petrochemical hà risolutamente aduttatu a rispunsabilità di l'imprese cintrali, cù anni di aratura.fibra di carbonecampu ammaestratu a tecnulugia avanzata, piglià l'iniziativa per piglià u compitu di u sviluppu di a cunchiglia di a torcia olimpica invernale.

«U Gruppu di u Partitu di u Gruppu attribuisce una grande impurtanza à u gruppu, è hà ripetutamente urdinatu chì un cuntenutu high-tech di a torcia olimpica invernale deve esse custruitu per mustrà a forza di l'innuvazione scientifica è tecnologica di SINOPEC, è per dimustrà l'immagine corporativa di SINOPEC d'esse puliticamente orientata, tenendu contu di a situazione generale, è esse responsabile.» Huang Xiangyu hà ricordatu: «Tutta a nostra squadra era assai incuragita è piena di spiritu di lotta!»

Shanghai Petrochemical hè stata a prima volta à mette in opera una squadra d'attaccu di torcia, è in tuttu u prucessu di urganizà a squadra di cuuperazione pertinente per realizà a ricerca è u sviluppu di fibra di carbone per a cunchiglia di a torcia, una dichjarazione di missione chjara, un calendariu, rispunsevule di assicurà una alta qualità per compie stu compitu gloriosu.

«À quellu tempu, u prugramma di cuncepimentu di a torcia ùn era ancu fora, per rispettà a scadenza, avemu pruvatu in anticipu, cù riferimentu à u stile di a torcia di i Ghjochi Olimpichi di Pechino 2008, avemu fattu parechje torce. A pratica hà dimustratu chì a torcia in fibra di carbone pò restaurà u stile, ma ancu per ottene una più ligera è più forte, pensemu tutti chì hè un successu!» Lin Shengbing, direttore generale di l'Istitutu di Ricerca per l'Innovazione di Materiali Avanzati Petrochimichi di Shanghai, hà presentatu.

U 22 di settembre di u 2020, l'Uffiziu di u Presidente di u Cumitatu Urganizatore di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino hà decisu di nome l'opera "Volà", u disignu di a torcia di i Ghjochi Olimpichi Invernali è di i Ghjochi Paralimpichi Invernali di Pechino. Per implementà megliu u cuncettu di l'Olimpiadi Verdi, a torcia olimpica invernale aduprerà una tecnulugia innovativa di l'idrogenu è di a fibra di carbone. U 23 di settembre di u 2020, u Cumitatu Urganizatore di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino hà tenutu una riunione, à a quale anu assistitu micca solu i cuncettori, ma ancu esperti di Shanghai Petrochemical Carbon Fiber Materials è Aerospaziale Science and Technology Hydrogen Combustion.

Placcaggio

Principià a battaglia di l'innuvazione collaborativa, cù a "tecnologia nera" per fà a torcia olimpica invernale "ligera, solida, bella".

Per via di u successu di a prova preliminare, a squadra d'attaccu di a torcia petrochimica di Shanghai era piena di fiducia. Tuttavia, a realità li hà versatu acqua fredda.

«In uttrovi 2020, quandu avemu fattu stampà i campioni di torcia in 3D da a squadra di cuncepimentu, simu stati tutti sbalorditi», hà dettu Shen Haijuan, direttore di u Dipartimentu di Ricerca è Sviluppu di l'Istitutu di Ricerca per l'Innovazione di Materiali Avanzati Petrochimici di Shanghai.

I cuncettori di e mani di u "Flyer", a forma di u flussu, divisa in a cintura interna è a cintura esterna, devenu esse perfettamente incollate inseme. Cumu fà ufibra di carboneA cunchiglia di a torcia pò accettà a forma irregulare di a sfida, ma pò ancu resiste à a prova di resistenza à u focu è à l'alta temperatura ? Ancu s'è u "Flyer" hè più grande di a torcia olimpica di Pechino 2008, hè sempre abbastanza chjucu. In u spaziu strettu di u serbatoiu di almacenamentu di l'idrogenu è di u bruciatore, cumu assicurà chì u sistema di combustione di l'idrogenu presenti una fiamma piena è abbagliante, è ancu assicurà chì l'idrogenu pò esse brusgiatu per un periudu di tempu sufficiente ?

E difficultà è e sfide sò ghjunte una dopu l'altra, a squadra di a torcia s'hè divisa in duie manere per attaccà u prublema. Da una parte, guidà l'urganizazione di a squadra di maglia tridimensionale di a cumpagnia cumposta di l'Università Donghua, Yunlu, rispunsevule di a ricerca è di u sviluppu è di a pruduzzione di a tecnulugia di maglia tridimensionale di a cunchiglia di a torcia, di l'incisione laser è di a spruzzatura di u culore, di l'assemblea, di u massimu gradu di restaurazione di a forma dinamica di a torcia; è u gruppu nucleare nucleare ottu, a cumpagnia chimica Kubei, a ricerca è u sviluppu di materiali cumposti in fibra di carbone, per risponde à i bisogni di resistenza à alta temperatura è à u focu di a torcia. Da l'altra parte, cooperemu cù u Gruppu di Scienza è Tecnulugia Aerospaziale è u Gruppu di Scienza è Industria Aerospaziale per sviluppà rispettivamente a cintura di flutterazione interna è u sistema di combustione di a torcia à l'idrogenu è di a torcia à propanu.

Una battaglia d'innuvazione collaborativa intornu à u "Flyer" hè in pienu svolgimentu. In u sviluppu di a cunchiglia di a torcia in 3 mesi, a squadra di a torcia hà da superà una quantità di prublemi tecnichi unu per unu, furmati da a pruduzzione di fibra di carbone, a preparazione di u materiale cumpostu finu à a fine di l'applicazione di u pruduttu di una suluzione unica.

Torcia in fibra di carbone ligera è robusta, paragunata à a torcia precedente fatta di lega d'aluminiu, ma ancu per assicurà chì a torcia in l'invernu sottu à basse temperature quandu passa una sensazione megliu. Tuttavia, a fibra di carbone stessa ùn hè micca resistente à alte temperature, è ancu menu à u focu, chì hè unu di i principali sfidi. Per risolve u prublema, Shanghai Petrochemical è China National Nuclear Corporation Nuclear anu collaboratu per l'introduzione di tecnologie ad alte prestazioni.resine, è fibre di carbone fatte di cumposti di fibra di carbone, è attraversu u prucessu di regulazione, a mità superiore di a fine di a combustione di a torcia di l'alta temperatura di più di 1.000 gradi Celsius in un trattamentu speciale, è hà risoltu efficacemente u prucessu di preparazione à alta temperatura di a blistering, screpolatura è altri prublemi difficili di a cunchiglia di a torcia.

I materiali cumposti di fibra di carbone per fà a cunchiglia di a torcia olimpica, micca solu sò i primi in u mondu, ma sò ancu innovatori per ottene un pesu di a cunchiglia di a torcia 20% più ligeru cà a cunchiglia in lega d'aluminiu, mustrendu caratteristiche di "leggerezza, solidità è bellezza".

Dopu à una valutazione esperta è una prova pratica, a torcia à idrogenu in fibra di carboniu hè sicura è affidabile, pò resiste à 10 venti è timpeste, pò esse aduprata in climi estremamente freti. Mentre risolve i prublemi cumplessi, hà pigliatu in contu i requisiti di leggerezza, miniaturizazione è currispundenza di forma.

Dopu à a liberazione ufficiale di a torcia "Flying", a torcia olimpica invernale, chì combina e caratteristiche tradiziunali di a nazione cinese è u cuntenutu tecnologicu mudernu, hè stata assai valutata.

Pruduzzione di massa

Intraprende a pruduzzione di massa di torcia portatile per assicurà a trasmissione fluida di a torcia olimpica invernale "sopra e muntagne è attraversu u mare".

Dopu à "novecentu novanta una difficultà", a squadra di a torcia hà datu una risposta perfetta. Prima di celebrà, un novu compitu hè ghjuntu: in marzu 2021, u Cumitatu Organizatore di l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà prupostu chì SINOPEC, cum'è partenariu ufficiale di i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali di Pechino, intraprendessi u prughjettu di pruduzzione di massa di a torcia portatile.

À questu scopu, Shanghai Petrochemical hà messu in opera una squadra di prughjettu di pruduzzione di massa è hà stabilitu trè gruppi di travagliu per una coordinazione cumpleta, l'operazione cummerciale, a supervisione di a pruduzzione è a fabricazione per prumove pienamente a pruduzzione di massa di a torcia.

«Cum'è una squadra di ricerca scientifica, à l'iniziu pensavamu chì duviamu esse solu rispunsevuli di a ricerca di prucessu è di a pruduzzione di a cunchiglia di a torcia, è quandu avemu amparatu chì duviamu fà u compitu di pruduzzione di massa, a pressione era assai grande.» Guan Zemin, direttore generale di Shanghai Petrochemical, hà dettu: «Da a fabricazione di una cunchiglia di torcia à a fabricazione di millaie di torce cumplete, e difficultà implicate ùn sò micca menu di a ricerca è u sviluppu di cunchiglie di torcia.»

Dopu à e visite in situ di l'impresa è à e prove è verifiche di campioni, anu finalmente determinatu l'imprese di trasfurmazione per e diverse parti di a torcia olimpica invernale. Un prucessu tutale chì integra a carcassa di a torcia, a cintura interna chì svolazza, u sistema di combustione, a lampada d'accensione, l'ispezione di u terminale finu à a consegna di u pruduttu in unu, in Shanghai, Pechino, Jiangsu, Guangdong, Hebei, cinque lochi per esse stabiliti rapidamente è eseguiti rapidamente.

Fighjendu attentamente u "Volante", truverete chì richiama a forma di a torre principale di a torcia di a ceremonia d'apertura di i Ghjochi Olimpichi di Pechino 2008, cù un mudellu di nuvola auspiciosa in fondu, chì passa gradualmente da u fondu in sù da u mudellu di nuvola auspiciosa à u mudellu di fioccu di neve chì simbulizeghja l'Olimpiadi Invernali, è infine si trasforma in una fiamma chì s'alza in cima. Una torcia cusì squisita ùn hè micca solu un artigianatu, ma ancu un'opera d'arte.

A pruduzzione di massa d'opere d'arte scontrarà sfide in termini d'efficienza, qualità, costu, ecc., è u primu è più impurtante hè u prublema di l'efficienza. Per compie u compitu di pruduzzione di massa in modu puntuale cù qualità è quantità, Shanghai Petrochemical aderisce à u pianu di travagliu di docking, perfezziunamentu, accettazione è pruduzzione di massa, è formula u pianu d'implementazione per a pruduzzione di massa, è ottimizza a forma di ogni parte di a cintura flutterante interna è esterna di a torcia, à u campione di u cilindru d'idrogenu, a valvula di cuntrollu di l'idrogenu, l'effettu di combustione, è dopu à l'aspettu di a lampada à fiamma, a facilità d'usu, ecc., unu per unu.

À a mità di settembre 2021, i campioni di pruduzzione in massa di torce à propanu per a cullizzioni di legnu per l'Olimpiadi Invernali anu passatu cù successu duie ispezioni in situ è ​​a verificazione è l'accettazione di terze parti urganizate da u Cumitatu Organizatore di Pechino per i Ghjochi Olimpichi Invernali (BOCOG), è u 22 di settembre 2021, Shanghai Petrochemical hà cunsegnatu formalmente 115 torce à propanu è alcuni altri prudutti periferichi cum'è lampade à legnu è aste pilota à BOCOG, cumpletendu cusì cù successu u primu batch di travaglii di pruduzzione in massa furniti da BOCOG. Sicondu u pianu, altre 1.200 torce saranu spedite à Pechino à a mità di ghjennaghju 2022.

U 18 d'ottobre di u 2021, a fiamma olimpica invernale di Pechino hè stata raccolta cù successu in l'anticu situ di Olimpia in u Peloponnesu, in Grecia, u locu di nascita di u Muvimentu Olimpicu. Ci eranu dui impiegati di Shanghai Petrochemical in a squadra di raccolta di a fiamma, chì eranu principalmente rispunsevuli di scortà a raccolta di a fiamma in Atene, in Grecia, è di a ceremonia di benvenuta per a fiamma di Pechino.

«Cum'è petrochimicu, so bè quanta missione è onore porta sta torcia, è sò assai cuntentu d'avè cumpletatu cù successu a raccolta di legna da ardere è a missione di benvenuta.» Fu Xiaoqing, Maestru di Cumpetenze Petrochimiche di Shanghai, hà dettu: «A notte prima di a raccolta di legna da ardere, per assicurà a trasmissione liscia di a torcia u ghjornu dopu 'sopra e muntagne è attraversu u mare', simu stati svegli tutta a notte, verificendu u dispusitivu di combustione ogni ora per assicurassi chì tuttu andessi bè.»

 

 

Shanghai Orisen New Material Technology Co., Ltd
M: +86 18683776368 (ancu WhatsApp)
Tel: +86 08383990499
Email: grahamjin@jhcomposites.com
Indirizzu: NO.398 New Green Road Xinbang Town Songjiang District, Shanghai


Data di publicazione: 23 di lugliu di u 2024