banner_di_pagina

nutizie

Superyacht cù supporti d'antenna in fibra di carboniu per asta di bandiera

Fibra di carboneL'antenne cuntinueghjanu à furnisce à i pruprietarii di superyacht opzioni di cunnessione muderne è configurabili.

Supportu d'antenna per asta di bandiera in fibra di carboniu

U custruttore navale Royal Huisman (Vollenhoven, Paesi Bassi) hà sceltu un supportu d'antenna cumpostu per asta di bandiera da BMComposites (Palma, Spagna) per u so superyacht SY Nilaya di 47 metri. U yacht di lussu hè custituitu da un scafu in aluminiu,fibra di carbonesovrastruttura è ponte in teak.

U supportu di l'antenna Flagpole di BMComposites hè persunalizatu per l'antenne planari Starlink d'altu rendimentu, offrendu parechji vantaghji à i pruprietarii di superyacht. U supportu hè fattu di materiale d'alta resistenza, polimerizatu à pressione.fibra di carbone, assicurendu durabilità è prestazioni ottimali. U so cuncepimentu include un cordino à corsu internu è una basa di muntatura cumposta integrata, chì ponu esse persunalizati per currisponde à l'estetica di u yacht.

Sicondu BMComposites, una di e caratteristiche eccezziunali di u asta di a bandiera hè a so lunghezza variabile, chì pò esse aghjustata trà 1.500 mm è 3.000 mm, ciò chì a rende adatta à diverse cunfigurazioni di yacht. Sta flessibilità, cumminata cù a capacità di cunnette si à alta velocità senza interferenze, a rende ideale per i superyacht muderni.

«BMC hà cuncipitu è ​​custruitu u pennone di a bandiera Starlink mudernu è sofisticatu per SY Nilaya, chì si fonde cù l'estetica di u yacht», mette in risaltu Jon van der Horst Bruyn, capitanu di SY Nilaya.

 

 

Shanghai Orisen New Material Technology Co., Ltd
M: +86 18683776368 (ancu WhatsApp)
Tel: +86 08383990499
Email: grahamjin@jhcomposites.com
Indirizzu: NO.398 New Green Road Xinbang Town Songjiang District, Shanghai


Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2024