U rinforzu strutturale sottumarinu ghjoca un rollu impurtante in l'ingegneria marina è in a manutenzione di l'infrastrutture urbane. U manicu in fibra di vetru, a malta epossidica sottumarina è u sigillante epossidico, cum'è materiali chjave in u rinforzu sottumarinu, anu e caratteristiche di resistenza à a corrosione, alta resistenza è longa durata di serviziu, è sò largamente aduprati in a pratica ingegneristica. Questu articulu introdurrà e caratteristiche di sti materiali, i principii di selezzione è i metudi di custruzzione currispondenti.
I. Manichetta in fibra di vetru
A manica in fibra di vetru hè un tipu di materiale strutturale utilizatu per u rinforzu sottumarinu, è i so cumpunenti principali sòfibra di vetruèresinaHà una eccellente resistenza à a corrosione, alta resistenza è bona flessibilità, chì pò aumentà efficacemente a capacità portante è e prestazioni sismiche di a struttura. Quandu si sceglienu i manicotti in fibra di vetru, i seguenti fattori devenu esse cunsiderati:
1. Forza è rigidità: Selezziunate u livellu di forza è rigidità adattatu secondu i requisiti ingegneristici attuali.
2. Diametru è lunghezza: Determinate u diametru è a lunghezza adatti di a manica secondu a dimensione di a struttura da rinfurzà.
3. resistenza à a corrosione: assicuratevi chì a manica di fibra di vetru pò resiste à i prudutti chimichi in l'ambiente sottumarinu è à l'erosione di l'acqua di mare.
II. malta epossidica sott'acqua
A malta epossidica sott'acqua hè un materiale speciale di malta, cumpostu principalmente diresina epossidicaè indurente. Hà e seguenti caratteristiche:
1. resistenza à l'acqua: hà una eccellente resistenza à l'acqua è ùn hè micca affettata da l'ambiente sottumarinu.
2.bonding: capace di furmà un ligame forte cù a manica di fibra di vetru è migliurà a resistenza generale di a struttura.
3. bassa viscosità: cù bassa viscosità, hè faciule versà è riempie u prucessu di custruzzione sott'acqua.
III. Sigillante epossidicu
U sigillante epossidicu hè adupratu per sigillà e maniche in fibra di vetru in u prughjettu di rinforzu sottumarinu, chì pò impedisce l'infiltrazione è a currusione di l'acqua. E so caratteristiche sò e seguenti:
1. resistenza à l'acqua: bona resistenza à l'acqua, l'usu sott'acqua à longu andà ùn fallirà.
2.bonding: pò furmà un ligame strettu cù a manica di fibra di vetru è a malta epossidica sott'acqua per migliurà l'integrità di a struttura di u prugettu.
Metudu di custruzzione:
1. Preparazione: Pulite a superficia di a struttura rinforzata, assicuratevi chì a superficia sia priva di detriti è inquinanti.
2.Installazione di a manica di fibra di vetru: fissate a manica di fibra di vetru nantu à a struttura rinforzata secondu i requisiti di cuncepimentu.
3. Riempite a malta epossidica sott'acqua: aduprate l'attrezzatura adatta per iniettà a malta epossidica sott'acqua in a manica di fibra di vetru, riempiendu tuttu u spaziu di a manica.
4. trattamentu di sigillatura: aduprate un sigillante epossidicu per sigillà e duie estremità di a manica di fibra di vetru per impedisce a penetrazione di l'umidità.
Cunclusione:
A manica in fibra di vetru, a malta epossidica sott'acqua è u sigillante epossidico sò materiali cumunimenti usati in i prughjetti di rinforzu sott'acqua. Ghjucanu un rolu impurtante in a capacità portante, a prestazione sismica è a durabilità di e strutture rinforzate. In pratica, i materiali adatti devenu esse scelti secondu i requisiti specifici di u prughjettu è operati in cunfurmità cù i metudi di custruzzione currispondenti per assicurà a qualità è l'affidabilità di u prughjettu di rinforzu.
Data di publicazione: 19 d'aostu 2024

