U PBSA (adipatu di succinatu di polibutilene) hè un tipu di plastica biodegradabile, chì hè generalmente fatta da risorse fossili, è pò esse degradata da i microorganismi in l'ambiente naturale, cù una velocità di decomposizione di più di 90% in 180 ghjorni in cundizione di compostaggio. U PBSA hè una di e categurie più entusiaste in a ricerca è l'applicazione di plastiche biodegradabili attualmente.
I plastichi biodegradabili includenu duie categurie, vale à dì, i plastichi biodegradabili è i plastichi biodegradabili à base di petroliu. Frà i plastichi biodegradabili à base di petroliu, i poliesteri di dioli di l'acidu dibasicu sò i principali prudutti, cumpresi PBS, PBAT, PBSA, ecc., chì sò preparati aduprendu l'acidu butandioicu è u butandiolu cum'è materie prime, chì anu i vantaghji di una bona resistenza à u calore, materie prime facili da ottene è tecnulugia matura. In paragone cù PBS è PBAT, PBSA hà un puntu di fusione bassu, alta fluidità, cristallizazione rapida, eccellente tenacità è degradazione più rapida in l'ambiente naturale.
U PBSA pò esse adupratu in imballaggi, necessità quotidiane, filmi agriculi, materiali medichi, materiali di stampa 3D è altri campi.