page_banner

Materiali biodegradabili

I materiali biodegradabili sò materiali chì ponu esse distrutti cumplettamente in composti molecolari bassi da i microorganismi (per esempiu, battìri, fungi, alghe, etc.) in cundizioni ambientali naturali di durata apprupriata è dimustrabile.Attualmente, sò principarmenti divisi in quattru categurie principali: l'acidu polilatticu (PLA), PBS, l'esteru di l'acidu polilatticu (PHA) è l'estere di l'acidu polilatticu (PBAT).

PLA hà biosicurezza, biodegradabilità, boni pruprietà meccanica è trasfurmazioni faciuli, è hè largamente usatu in imballaggi, tessili, film plasticu agriculu è industrie polimeru biomedica.

PBS pò esse usatu in film di imballaggio, stoviglie, materiali di imballaggio in schiuma, buttigli d'usu di ogni ghjornu, buttigli di medicina, film agriculi, materiali di fertilizzanti pesticidi à liberazione lenta è altri campi.

PHA pò esse aduprata in prudutti dispunibuli, camici chirurgici per i dispositi medichi, sacchetti di imballaggio è compostu, suture mediche, apparecchi di riparazione, bende, aghi ortopedici, film anti-aderenza è stent.

PBAT hà i vantaghji di una bona prestazione di filmazione è un soffiu di film cunvene, è hè largamente utilizatu in i campi di i filmi di imballaggio dispunibuli è i filmi agriculi.