L'agenti di accoppiamentu di silanu sò prudutti da l'alcolisi di u cloroformiu di silanu (HSiCl3) è di l'olefine insature cù gruppi reattivi in una aggiunta catalizzata da cloroacidu di platinu.
Per via di l'usu di l'agente di accoppiamentu silanu, e sustanze inorganiche è e sustanze organiche ponu esse stallate trà l'interfaccia di u "ponte moleculare", e duie nature di u materiale cunnesse inseme, per migliurà e prestazioni di u materiale cumpostu è aumentà u rolu di a forza adesiva. Sta caratteristica di l'agente di accoppiamentu silanu hè stata prima applicata à i plastichi rinforzati cù fibra di vetru (FRP) cum'è agente di trattamentu di a superficia di a fibra di vetru, in modu chì e proprietà meccaniche, e proprietà elettriche è e proprietà anti-invecchiamento di FRP sò state assai migliorate, è l'impurtanza di l'industria FRP hè stata ricunnisciuta dapoi tantu tempu.
Attualmente, l'usu di l'agente di accoppiamentu di silanu hè statu allargatu da a plastica rinforzata cù fibra di vetru (FRP) à l'agente di trattamentu di a superficia in fibra di vetru per termoplastica rinforzata cù fibra di vetru (FRTP), agente di trattamentu di a superficia per riempitivi inorganici, è ancu sigillanti, béton resinosu, polietilene reticolatu cù acqua, materiali di incapsulamentu di resina, stampaggio di gusci, pneumatici, cinture, rivestimenti, adesivi, materiali abrasivi (pietre abrasive) è altri agenti di trattamentu di a superficia. I seguenti sò alcuni di i trattamenti di superficia più cumuni.