L'agente di accoppiamentu silanu hè un agente di accoppiamentu amino-funzionale versatile utilizatu in una vasta gamma di applicazioni per furnisce ligami superiori trà substrati inorganici è polimeri organici. A parte di a molecule chì cuntene siliciu furnisce un forte ligame à i substrati. A funzione amina primaria reagisce cù una vasta gamma di materiali termoindurenti, termoplastici è elastomerici.
KH-550 hè cumpletamente è immediatamente solubile in acqua , alcolu, idrocarburi aromatichi è alifatici. I chetoni ùn sò micca cunsigliati cum'è diluenti.
Hè applicatu à resine termoplastiche è termoindurenti riempite di minerali, cum'è aldeide fenolica, poliestere, epossidica, PBT, poliammide è estere carbonicu ecc.
L'agente di accoppiamentu di silanu KH550 pò migliurà assai e proprietà fisico-meccaniche è e proprietà elettriche umide di i plastichi, cum'è a so resistenza à a cumpressione, a resistenza à u taglio è a resistenza à a flessione in statu seccu o umitu ecc. À u listessu tempu, a bagnabilità è a dispersità in u polimeru ponu ancu esse migliurate.
L'agente di accoppiamentu di silanu KH550 hè un eccellente promotore di adesione, chì pò esse adupratu in poliuretanu, epossidica, nitrile, legante fenolicu è materiali di sigillatura per migliurà a dispersione di pigmenti è l'adesività à u vetru, l'aluminiu è u ferru. Inoltre, pò esse adupratu in poliuretanu, epossidica è pittura à lattice à l'acidu acrilicu.
In u duminiu di a fusione di sabbia di resina, l'agente di accoppiamentu di silanu KH550 pò esse adupratu per rinfurzà l'adesività di a sabbia di silice di resina è per migliurà l'intensità è a resistenza à l'umidità di a sabbia di stampaggio.
In a pruduzzione di cuttuni in fibra di vetru è cuttuni minerale, a resistenza à l'umidità è a resilienza à a compressione ponu esse migliurate quandu si aghjunghjenu à u legante fenolicu.
L'agente di accoppiamentu silanicu KH550 aiuta à migliurà a cuesione di u legante fenolicu è a resistenza à l'acqua di a sabbia autoindurente resistente à l'abrasione in a fabricazione di mole abrasive.