banner_di_pagina

nutizie

Cunniscenze basiche di e resine epossidiche è di l'adesivi epossidichi

(I) U cuncettu diresina epossidica

A resina epossidica si riferisce à a struttura di a catena polimerica chì cuntene dui o più gruppi epossidichi in i cumposti polimerici, appartene à a resina termoindurente, a resina rappresentativa hè a resina epossidica di tipu bisfenolu A.

(II) Caratteristiche di e resine epossidiche (di solitu chjamate resine epossidiche di tipu bisfenolu A)

resine epossidiche

1. U valore individuale di l'applicazione di resina epossidica hè assai bassu, deve esse adupratu in cunghjunzione cù l'agente di polimerizazione per avè un valore praticu.

2. Alta forza di legame: a forza di legame di l'adesivu di resina epossidica hè à l'avanguardia di l'adesivi sintetici.

3. A ritirata di polimerizazione hè chjuca, in l'adesivu di resina epossidica a ritirata di l'adesivu hè a più chjuca, chì hè ancu una di e ragioni per chì l'adesivu di resina epossidica si polimerizza altu.

4. Bona resistenza chimica: u gruppu etere, l'anellu benzenicu è u gruppu idrossile alifaticu in u sistema di polimerizazione ùn sò micca facilmente erosu da l'acidu è l'alcali. In acqua di mare, petroliu, cherosene, 10% H2SO4, 10% HCl, 10% HAc, 10% NH3, 10% H3PO4 è 30% Na2CO3 ponu esse aduprati per dui anni; è in immersione 50% H2SO4 è 10% HNO3 à temperatura ambiente per sei mesi; immersione 10% NaOH (100 ℃) per un mese, a prestazione ferma invariata.

5. Eccellente isolamentu elettricu: a tensione di rottura di a resina epossidica pò esse più grande di 35kv/mm 6. Bona prestazione di u prucessu, stabilità di a dimensione di u produttu, bona resistenza è bassu assorbimentu d'acqua. I vantaghji di a resina epossidica di tipu bisfenolu A sò boni, ma anu ancu i so svantaghji: ①. Viscosità operativa, chì pare esse un pocu inconveniente in a custruzzione ②. U materiale induritu hè fragile, l'allungamentu hè chjucu. ③. Bassa resistenza à u sbucciamentu. ④. Scarsa resistenza à i shock meccanichi è termichi.

(III) l'applicazione è u sviluppu diresina epossidica

1. A storia di u sviluppu di a resina epossidica: a resina epossidica hè stata dumandata per un brevettu svizzeru da P. Castam in u 1938, u primu adesivo epossidico hè statu sviluppatu da Ciba in u 1946, è u rivestimentu epossidico hè statu sviluppatu da SOCreentee di i Stati Uniti in u 1949, è a pruduzzione industrializzata di resina epossidica hè stata iniziata in u 1958.

2. Applicazione di a resina epossidica: ① Industria di u rivestimentu: a resina epossidica in l'industria di u rivestimentu richiede a più grande quantità di rivestimenti à basa d'acqua, i rivestimenti in polvere è i rivestimenti à altu solidu sò più largamente aduprati. Pò esse largamente aduprata in cuntenitori di pipeline, automobili, navi, aerospaziale, elettronica, ghjoculi, artigianatu è altre industrie. ② Industria elettrica è elettronica: l'adesivu di resina epossidica pò esse adupratu per materiali d'isolamentu elettricu, cum'è raddrizzatori, trasformatori, sigillatura di invasatura; sigillatura è prutezzione di cumpunenti elettronichi; prudutti elettromeccanichi, isolamentu è incollaggio; sigillatura è incollaggio di batterie; condensatori, resistenze, induttori, a superficia di u mantellu. ③ Ghjuvelli d'oru, artigianatu, industria di l'articuli sportivi: pò esse adupratu per insegne, ghjuvelli, marchi, hardware, racchette, attrezzatura di pesca, articuli sportivi, artigianatu è altri prudutti. ④ Industria optoelettronica: pò esse adupratu per l'incapsulamentu, u riempimentu è l'incollaggio di diodi emettitori di luce (LED), tubi digitali, tubi pixel, display elettronichi, illuminazione LED è altri prudutti. ⑤Industria di a custruzzione: Serà ancu largamente aduprata in strade, ponti, pavimenti, strutture in acciaio, custruzzione, rivestimenti di muri, dighe, custruzzione ingegneristica, riparazione di reliquie culturali è altre industrie. ⑥ Campu di adesivi, sigillanti è cumposti: cum'è pale di turbine eoliche, artigianatu, ceramica, vetru è altri tipi di legami trà sustanzi, cumposti di fogli di fibra di carboniu, sigillatura di materiali microelettronici è cusì.

applicazione di resina epossidica

(IV) E caratteristiche diadesivu di resina epossidica

1. L'adesivu di resina epossidica hè basatu annantu à e caratteristiche di riprocessamentu o mudificazione di a resina epossidica, affinchì i so parametri di prestazione sianu in cunfurmità cù i requisiti specifici, di solitu l'adesivu di resina epossidica hà ancu bisognu di un agente di polimerizazione per esse adupratu, è deve esse mischiatu uniformemente per esse cumpletamente polimerizatu, generalmente l'adesivu di resina epossidica hè cunnisciutu cum'è a colla A o l'agente principale, l'agente di polimerizazione hè cunnisciutu cum'è a colla B o agente di polimerizazione (indurente).

2. chì riflettenu e caratteristiche principali di l'adesivu di resina epossidica prima di a polimerizazione sò: culore, viscosità, gravità specifica, rapportu, tempu di gel, tempu dispunibule, tempu di polimerizazione, tixotropia (flussu di stop), durezza, tensione superficiale è cusì. Viscosità (Viscosità): hè a resistenza interna di frizione di u colloide in u flussu, u so valore hè determinatu da u tipu di sustanza, a temperatura, a cuncentrazione è altri fattori.

Tempu di gelA polimerizazione di a colla hè u prucessu di trasfurmazione da u liquidu à a solidificazione, da u principiu di a reazione di a colla à u statu criticu di u gel tende à u tempu solidu per u tempu di gel, chì hè determinatu da a quantità mischiata di colla di resina epossidica, a temperatura è altri fattori.

TissotropiaQuesta caratteristica si riferisce à u colloide toccu da forze esterne (scuzzulimentu, agitazione, vibrazione, onde ultrasoniche, ecc.), cù a forza esterna da grossu à magre, quandu i fattori esterni fermanu u rolu di u colloide torna à l'uriginale quandu a consistenza di u fenomenu.

Durezza: si riferisce à a resistenza di u materiale à forze esterne cum'è a goffratura è u graffiu. Sicondu i sfarenti metudi di prova, a durezza Shore (Shore), a durezza Brinell (Brinell), a durezza Rockwell (Rockwell), a durezza Mohs (Mohs), a durezza Barcol (Barcol), a durezza Vickers (Vichers) è cusì via. U valore di a durezza è u tipu di tester di durezza sò ligati à u tester di durezza cumunamente utilizatu, a struttura di u tester di durezza Shore hè simplice, adatta per l'ispezione di a produzzione, u tester di durezza Shore pò esse divisu in tipu A, tipu C, tipu D, tipu A per a misurazione di colloidi morbidi, tipu C è tipu D per a misurazione di colloidi semi-duri è duri.

Tensione superficialeL'attrazione di e molecule in u liquidu in modu chì e molecule nantu à a superficia di l'internu esercitanu una forza, sta forza face chì u liquidu riduca u più pussibule a so superficia è a furmazione di paralleli à a superficia di a forza, cunnisciuta cum'è tensione superficiale. O a trazione mutuale trà duie parti adiacenti di a superficia di u liquidu per unità di lunghezza, hè una manifestazione di a forza moleculare. L'unità di tensione superficiale hè N/m. A dimensione di a tensione superficiale hè ligata à a natura, a purità è a temperatura di u liquidu.

3. riflettendu e caratteristiche diadesivu di resina epossidicaDopu a polimerizazione, e caratteristiche principali sò: resistenza, tensione, assorbimentu d'acqua, resistenza à a compressione, resistenza à a trazione (tensione), resistenza à u taglio, resistenza à u buccia, resistenza à l'impattu, temperatura di distorsione termica, temperatura di transizione vetrosa, stress internu, resistenza chimica, allungamentu, coefficiente di restringimentu, conducibilità termica, conducibilità elettrica, agenti atmosferichi, resistenza à l'invecchiamento, ecc.

 resine epossidiche

ResistenzaDescrivite e caratteristiche di resistenza di u materiale di solitu cù resistenza superficiale o resistenza di vulume. A resistenza superficiale hè simplicemente u listessu valore di resistenza misuratu di a superficia trà i dui elettrodi, l'unità hè Ω. A forma di l'elettrodu è u valore di resistenza ponu esse calculati cumbinendu a resistività superficiale per unità di superficia. A resistenza di vulume, cunnisciuta ancu cum'è resistività di vulume, coefficientu di resistenza di vulume, si riferisce à u valore di resistenza attraversu u spessore di u materiale, hè un indicatore impurtante per caratterizà e proprietà elettriche di i materiali dielettrici o isolanti. Hè un indice impurtante per caratterizà e proprietà elettriche di i materiali dielettrici o isolanti. 1 cm2 resistenza dielettrica à a corrente di dispersione, l'unità hè Ω-m o Ω-cm. Più grande hè a resistività, megliu sò e proprietà isolanti.

Tensione di provaCunnisciuta ancu cum'è a forza di tensione di resistenza (forza d'isolamentu), più alta hè a tensione aghjunta à l'estremità di u colloide, più grande hè a carica in u materiale sottumessu à a forza di u campu elettricu, più hè prubabile chì a collisione si ionizeghja, risultendu in a rottura di u colloide. Fate a rottura di l'isolante di a tensione più bassa hè chjamata l'ughjettu di a tensione di rottura. Fate una rottura di materiale isolante di 1 mm di spessore, avete bisognu di aghjunghje i kilovolt di tensione chjamati forza di tensione di resistenza di l'isolamentu di u materiale isolante, chjamata tensione di resistenza, l'unità hè: Kv / mm. L'isolamentu di u materiale isolante è a temperatura anu una stretta relazione. Più alta hè a temperatura, peghju sò e prestazioni d'isolamentu di u materiale isolante. Per assicurà a forza d'isolamentu, ogni materiale isolante hà una temperatura di travagliu massima permessa adatta, in questa temperatura sottu, pò esse adupratu in modu sicuru per un bellu pezzu, più di sta temperatura invechjerà rapidamente.

Assorbimentu d'acquaHè una misura di a misura in cui un materiale assorbe l'acqua. Si riferisce à l'aumentu percentuale di massa di una sustanza immersa in acqua per un certu periodu di tempu à una certa temperatura.

Resistenza à a trazioneA resistenza à a trazione hè a tensione massima di trazione quandu u gel hè stiratu per rompe. Cunnisciuta ancu cum'è forza di trazione, resistenza à a trazione, resistenza à a trazione, resistenza à a trazione. L'unità hè MPa.

Resistenza à u tagliu: cunnisciuta ancu cum'è resistenza à u taglio, si riferisce à l'unità di zona di ligame chì pò sustene u caricu massimu parallelu à a zona di ligame, unità cumunemente aduprata di MPa.

Forza di buccia: cunnisciuta ancu cum'è resistenza à u buccia, hè u caricu massimu di danni per unità di larghezza chì pò suppurtà, hè una misura di a capacità di a linea di forza, l'unità hè kN / m.

Allungamentu: si riferisce à u colloide in a forza di trazione sottu l'azione di a lunghezza di l'aumentu di a lunghezza originale di u percentuale.

Temperatura di deflessione di u calore: si riferisce à una misura di a resistenza à u calore di u materiale di curazione, hè un campione di materiale di curazione immersu in un tipu di mediu di trasferimentu di calore isotermicu adattatu per u trasferimentu di calore, in u caricu di flessione statica di u tipu di trave semplicemente supportata, misurata a deformazione di flessione di u campione per ghjunghje à u valore specificatu di a temperatura, vale à dì, a temperatura di deflessione di u calore, chjamata temperatura di deflessione di u calore, o HDT.

Temperatura di transizione vetrosa: si riferisce à u materiale induritu da a forma di vetru à a transizione di statu amorfu o altamente elasticu o fluidu (o u cuntrariu di a transizione) di a stretta gamma di temperature di u puntu mediu apprussimativu, cunnisciuta cum'è a temperatura di transizione vetrosa, generalmente espressa in Tg, hè un indicatore di resistenza à u calore.

Razione di ritirata: definitu cum'è a percentuale di u rapportu trà a ritirata è a dimensione prima di a ritirata, è a ritirata hè a differenza trà a dimensione prima è dopu a ritirata.

Stress internu: si riferisce à l'assenza di forze esterne, u colloide (materiale) per via di a presenza di difetti, cambiamenti di temperatura, solventi è altre ragioni per a tensione interna.

Resistenza chimica: si riferisce à a capacità di resistere à acidi, alcali, sali, solventi è altri prudutti chimichi.

Resistenza à a fiamma: si riferisce à a capacità di u materiale di resiste à a combustione quandu hè in cuntattu cù una fiamma o d'impedisce a cuntinuazione di a combustione quandu hè luntanu da una fiamma.

Resistenza à l'intemperie: si riferisce à l'esposizione di u materiale à u sole, u calore è u fretu, u ventu è a pioggia è altre cundizioni climatiche.

InvecchiamentuA polimerizazione di colloidi durante u prucessu di trasfurmazione, almacenamentu è usu, per via di fattori esterni (calore, luce, ossigenu, acqua, raggi, forze meccaniche è agenti chimichi, ecc.), provoca una seria di cambiamenti fisichi o chimichi, in modu chì u materiale polimeru si reticula fragile, si screpola, si scolorisce, si formano vesciche ruvide, si sfarina a superficia, si sfaldatura di delaminazione, è e prestazioni di u deterioramentu graduale di e proprietà meccaniche ùn ponu esse aduprate, stu fenomenu hè chjamatu invecchiamento. U fenomenu di stu cambiamentu hè chjamatu invecchiamento.

Custante dielettricaCunnisciuta ancu cum'è a velocità di capacità, a velocità indotta (Permittività). Si riferisce à ogni "unità di vulume" di l'ughjettu, in ogni unità di u "gradiente potenziale" pò risparmià "energia elettrostatica" (Energia Elettrostatica) di a Quantità. Quandu a "permeabilità" di u colloide hè più grande (vale à dì, peghju hè a qualità), è dui vicinu à u travagliu di corrente di u filu, più difficiule hè di ghjunghje à l'effettu di l'insulazione cumpleta, in altre parole, più prubabile hè di pruduce un certu gradu di perdita. Dunque, a costante dielettrica di u materiale isolante in generale, più chjuca hè megliu. A costante dielettrica di l'acqua hè 70, assai poca umidità, pruvucarà cambiamenti significativi.

4. a maiò parte di iadesivu di resina epossidicahè un adesivo termofissante, hà e seguenti caratteristiche principali: più alta hè a temperatura, più rapida hè a polimerizazione; una quantità mischiata di più, più rapida hè a polimerizazione; u prucessu di polimerizazione hà un fenomenu esotermicu.

 

 

 

Shanghai Orisen New Material Technology Co., Ltd

M: +86 18683776368 (ancu whatsapp)

Tel: +86 08383990499

Email: grahamjin@jhcomposites.com

Indirizzu: NO.398 New Green Road Xinbang Town Songjiang District, Shanghai


Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2024